SalihaErsoyKl Elif61 tam emin olmamakla birlikte sanırım kadın doğumcunuzun yönlendirip size perinatoloji bölümü açınca randevu alıp muayene yaptırıyorsunuz..Benim 4.sezeryan olduğu için direk risk grubuna giriyordum zaten o yüzden tam deraylı bilemiyorum 😌
Zeynepbanu34 elfferdgn ricaederim kimsenin böyle hassas bir konuda mağdur olmasını istemem inşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız 🥰🥰
elfferdgn Zeynepbanu34 basari hastanesine sordum kadin doktor olmadığından yunus emreye gittim söylenildiği gibi berbat değildi baya inceledi renklide de yüzünü gördüm cd de verdi telefona da cektim zaten ben memnun kaldim cok guzel ilgilendiler 😊
Zeynepbanu34 elfferdgn aa cok ıyıymış sevindim sizin adınıza bana bilgi veren asistan ve yorumlardan dolayıo şekilde düşünmüştüm
533460 Diloss_14 nasil memnun muydunuz kac dakika surdu normal muayene bekleyenler gibi kapıda bekleyenler de oluyor mu ilgi alakası nasil nasip olursa 3 hafta sonra giricem hala bir doktor bulamadim 😟
Diloss_14 533460 2 kişi vardık önce beni aldı 30 dakika sürdü yüzünü falan cekti verdi bana yüzünü ayriyetten ultrasonla gösterdi renkli memnun kaldım ben