iremss Seydasntrk doktorun cihazı 3d için müsaitse sadece muayene ücreti ödüyosnz ekstra bişi olmuyor
Ayselosman Seydasntrk bebek ters durdugu icin sadece kafasinin ustunu cekip verdi bize biyerini goremedim😰
Seydasntrk maviananas evet 3D olarak geçiyor sanırım ben devlete gidiyordum özele gidicem acaba dedim ekstra ücret alırlar mı
Minnaksercecik Muayene ücreti ile aynı değil diye biliyorum 3d için ayrı ücret alınıyor özel ile anlaşmanız yoksa
maviananas Minnaksercecik hastane ile anlaşmam yok ve sadece muayene ücreti ödüyorum yanlış biliyor olabilir misiniz acaba
maviananas Seydasntrk yok almıyorlar içiniz rahat olsun bana her ay hem renkli hem normal veriyor doktorum
Seydasntrk maviananas teşekkür ederim sağolun 🙏 ilk haftalarımda özele gittim daha sonra devlete devam ettim bilmiyordum 😊
maviananas Kubrak1993 özel hastanelerde muayene esnasında renkli ultrasonla bakılıyor ve fotoğraf ta veriliyor. Detaylı ultrasonda ücret alınıyor onu biliyorum, postu açan kişi normal muayeneyi sormuş ona cevap verdim 🌸
Kubrak1993 maviananas bende yeni anne olucam inşallah renkliyle ayrıntılı aynımı bilmiyorum oyuzden dedim ayrıntılı oluyo diye daha 18 haftaligim 😊
maviananas Kubrak1993 sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi.🌸 detaylıda da renkli olarak gösterdikleri için bir çok kişi karıştırıyor, benim de ilk gebeliğim yaşayarak ve araştırarak öğrendim bende🤭