Merhaba kizlar 19 haftalık gebeyim. Hamile kalmadan önce dalak büyümesi sorunum vardı kontrole. Gittiğimde dalagim üst. Sınırda dendi fakat ciddi birsey olmaz diye söyledi doktor
Hic böyle birr durum. Başina gelen var mı korkuyorum ilerleyen aylarda agri sancı yapabilir mi diye