Forumda arattirdim fakat saçma sonuçlar çıktı karşıma. O yüzden sormak istedim Kizlar bugün kontrol vardi ense kalınlığı 2.4 mm ölçüldü. Üst sınırda dedi doktor. Burun kemiği çok net görünüyordu ama. Ikili test için kan falan verdim 1 hafta sonra çıkacakmış. İçim içimi yiyor. Böyle bi ölçümle karşılaşıp ikili testi temiz çıkan varmi acaba. Yoksa bu olcu büyük bi risk mi demektir