4 ocak son adetim 37 günde bir adet oluyorm.. tam 1 hafta önce hamile oldugumu ögrendim adetime 6 gün vardı ama bugün kanamam oldu regl gibi bi anda geldi ve kesildi sizce normal mi ? Var mı böyle bisey yasayıp saglıklı gebeliği olan? Doktora gittim ne alttan ne karından kese falan görmedi