aslidbd misafiri bende istemiyorum ama emrivaki oluyor biraz bana soran yok gelimmi diye. Kayinvalidemlerle yasiyoruz. Kayinvalidemin kayinvalidesi(buyuk kaynana ) geliyor. Birde tüp bebek yaptirdigimizdan kimsenin haberi yok. Eger duyarsa herkeze yayar. Valla erteleme gibi şansim varmi bilmiyorum o kadar ilac kullandim. İğne oldum. Tekrar başa donücek. Valla hayirlsi olsun ya. İnş. Gelemezler .