Kubrak1993 Benim ilk hamileligim ama ben hala bebeğin haraketlerini hissedemedim 18 haftaligim şuan birde bel ağrısı falan çok oluyo siz bel ağrısıyla nasıl baş ediyosunuz öneriniz varmi
kahvesever__ Kubrak1993 hissetmeniz yakındır bel ağrısı bende de var maalesef hamilelikte oluyor dedi doktor bel ağrısı için bir önerim yok maalesef