Hanifehk ben sordum çeken oluyormuş özel hastane de hatta normal de doktor çekiyot sezaryen de fotocu ben doktora çektiririm 😁 zaten odada illaki biz çekeriz şuan 26 hafta oluyorum yarına artık 2 hafta ya kadar çekerim her an ne olacağı belli olmuyor ne yazık ki 😁