Merhaba kızlar 28. Haftadayım ve 2-3 ay süre ile çok dikkat etmeme rağmen eşim tarafından tekrar yakalandım sanırım. Test vereceğim yarın ve bir şey olacak diye çok korkuyorum.. Yaşayan var mı acaba bu durumu ve varsa bir şey oldu mu? Bilgilendirirseniz çok sevinirimm🙏🏼🌸