burcuruli ben hem emzik hem biberon wee baby aldım.emzik damaklı,biberon antikolik.Satan kişi bazı bebek en pahalı markayı tutmuyo da bakkal emziği tutuyo değişiyor yani dedi.Eğer olur da tutmazsa ve ya biberonu kabul etmezse pahalı olanları alıcam.Tommie tippinin ve avent in badem emziklerini önerdi alışveriş yaptığım yer o emzikleri her açısından tutabiliyormuş bebek.Wee baby tutmazsa onları alıcam.İnşallah beni emer de biberona gerek kalmaz diye dua ediyorum😇