mercimek_findik Bsrahb benim de 25 Şubat’ta suni sancı ile başlatılacak şuan 39+5 olduk sizin erken başlatılıyor gibi
Esrchn Bsrahb ay tamamen aynı durumdayız 25 şubat 40.haftam benimde 😄 hiç belirti yok şu an, kanala da girmemişti 37+5 teyken, pazartesi günü kontrolümüz var bakalım ne olacak
Bsrahb TnE_ evet 40 doluyor benim sancılarım nst de çıkıyor 1 aydır ama ilk Doğum olduğu için açılma 1 cm de kaldı gelesi hiç yok o yüzden suni verilecek gibi 😊
TnE_ Tuugce bende de regl sancısı gibi oluyo belimde kasigimda baskı çok yapıyo aşağıya ama düzenli değil işte
TnE_ Bsrahb ben de nst ye giriyorum ama o kağıttan hiç bir şey anlamıyorum doktora da sormadım nedense 😂
Dlkkoge TnE_ dün muayene oldum 2 cm var ama sancı falan yok ara ara bel ağrılarınoluyor ama hala tam anlamıyla sancı hissedemedim yarında doğmazsa kendiliğinden Cuma yatış verdi doktor Doğumu başlatacak
damlaakgn TnE_ 38+3 heycanlı bekleyiş 🥲 son 10 güne giriyorum benı ne bekliyor nasıl yapacağım böyle sorularla kendımı yemekten yorulduğum andayım artık çok yoruldummm gelsin yavrum
damlaakgn TnE_ 38+3 heycanlı bekleyiş 🥲 son 10 güne giriyorum benı ne bekliyor nasıl yapacağım böyle sorularla kendımı yemekten yorulduğum andayım artık çok yoruldummm gelsin yavrum
TnE_ Dlkkoge benim de 38+1 deyken 2 cm di. Sadece regl sancısı gibi oluyo işte siddetlenmiyo henüz. Gelsinler artık hayırlısıyla 😊