Eda-raif 79 kiloyla hamile kaldım şuan 86 kilo olmuşum bebeğim ise 31+5 günlük 1.650 kiloda doktorum benim çok kilo aldığımı söylüyor ? Sizce bebeğimle benim kilom nasıl ?
firdevs Eda-raif ayda 1 kilo neresi kötü bunun bence doktorun bunu söylemesi yanlış psikolojini niye bozuyor sanki 15 kilo almışsın boşver takma kafana canım sen 🤗
SimgeAydn Eda-raif gayet iyi canım ben 47 ile hamile kaldm şimdi 56 kiloyum ve 31 haftalığım. 9 kilo almışım. Bebeğim de 1500 kilo
Eda-raif firdevs valla yeterince bozuldu piskolojim hicbisey yiyesim gelmiyor Valla ama bebeğimi düşünüyorum onun kilosu az mı sizcce
Esmaa Selam kizlar ben 20 haftadayim 65kqla hamis oldum simdi hic kq almamisim 😳esas oduki kq alasiz ve bebisinizde alsin ben bilmiyorum bebisim kq aldigin sonra onu vermek asandi derd etmeyin
Elifveoglu rabiakryl inşallah gider hiç kilo alamayan zayıf biriydim onun rahatlığıyla dikkat etmedim pek 🤗