Sumeyy3 Hamileyim daha çok yeniyim fakat ağrım var çok kötü sol tarafta karın bölgesinde normal mi bu durumu yaşayanlar oldu mu
Ruveyda_baskapan Sumeyy3 kanaman yoksa korkma , Diğer Türlü ağrılar çok normal ben vajinamda ve kasıklarımda hatta göbek altımda çok ağrı hissederdim ama bunlar rahmin büyümesi ve bebeğin tutunmasından kaynaklı oluyor. Bol su iç sürekli yatma evde yürüyüş yaş
Sumeyy3 Mercan28 leke yok canım bundan 4.5 gün önce 1.2 damla gelmişti o zaman kaşık ağrım vardı şimdiki bi başka ağrıyor karın bölgesi sol üst tarafta 🤦🏻♀️
Sumeyy3 Hilal2266 canım söyle tarif edim sana hani adet olacağını hissedersin ya biseyler olur karın alt bölgesinde o his bu sefer karnımın üst tarafında sol köşede kemiğin altında normal mi acaba neyin ağrısı bu böyle
Hacerrrcakmak Sumeyy3 sol kasık mi sağ kasık mi canım agriyan yer. Gebeligimde 2 ay ara ara böyle adet sancısı gibi yaşadım sol tarafımda. Bebek soldaymis yani rahimin sol tarafına yerleşmiş ondan demişti Dr
Hacerrrcakmak N06 yani zaten herkeste aynı olsa buda bir kriter gibi herkese söylenirdi :) genellemeler den bahsediyoruz çoğunluk böyle demişti Dr.