basakerdvn ben aldım, önceden bizim alt komşumuz balkonuna koyuyordu normal poşetle bezleri 1-2 günde bir de atardı. Annem mesela balkondan bize koku geldiğini söylerdi. Sürekli her seferinde belki çöp atamicam, ani misafirim gelir evde koku olsun istemem. Bu yüzden tercih ettim açıkçası, kullanan çoğu kişi de memnun gördüğüm kadarıyla da zaten işlevi dışarıya koku vermemesi bunu da yeterince yapıyorsa alınabilir