Zehra9616 mintirik gecmis olsun 2 asiyla 1 gun atesim oldu cok az hafifde bogazim acidi ihlamur cok iyi geldi ilik balli sende dene
Selimin-anne mintirik 4 ayını doldur aşını ol canım ne olur ne olmaz vicdan azabı çekme Ben aşı karşıtıyım ama bebeğim için yaptırdım Allah şifa versin bebişe birşey olmaz inşallah
Loveis16 mintirik 14. Haftanda ben de korona oldum aşım yoktu. İlk 2 gün ağır geçti ama ağır grip gibi aşırı baş ağrısı halsizlik ve biraz ateş vardı. Çok fazla C vitamini tükettim suda eritilenlerden günde bi tane içtim mandalina ve portakal da çok fazla yedim. Bol karabiberli tavuk suyu çorbası ve sarımsaklı yoğurtla 3 günden sonra iyileştim👍🏼
2melkannesii mintirik benm 2 doz biontech aşım var hamile olma ihtimalim varken virüs kaptım eşimden bugün çok ağır geçti doğum sancısı gibi belden aşağım ağrıyor boğaz ağrısı var soğan, sarımsak, pekmek, meyve tüketiyorum ve parol içtim biraz rahatladım 😬
seon90 mintirik ben 9 haftalıkken olmuştum birde aşılıydım iki tane aşımı olmhştum hanilelikten önce.ama ağır geçirdim nefes darlığı çok yaşadım ateşim falan çıkmamıştı bide 4 yaşknda oğlum var sirekli onunla birlikfe ayakta falan zorlandım baya.ama geçti çok şükür atlattım şuan 30 haftalığım bir sıkıntımız olmadı çok şükür.
ikramomm mintirik bende aşısızım Allah’a şükğr hafif geçti ama öncesinden temaslıyken falan tavuk suyu süt sıcak şeyler içiyordum C vitamini takviyesi vitaminlerimi aksatmadan içiyordum onun dışında yapacak çok şeyimiz yoktu zaten
mintirik Selimin-anne Amin allah razı olsun🙏 büyük konuşmak istemiyorum ama aşı daha kötü yapacağını düşünüyorum
Asmin44 Doz aşliyim ilk gün çok zordu diğer günler de ateş olmadi tıkanlik çok oldu bol bol kelle paça ilikli su bol sarımsaklı bol bol meyve ile toparladik
seon90 mintirik ağrım halsizliğim olduğu zaman parol kullandım sadece.bide sadee meyve yiyebildim iştahsızdım baya sadee meyve iyi geliyordu
mintirik ikramomm ben işk olduğum da orta geçirdim şimdi sadece ekşem ağrısı halsizlik dayanırım ama bebeğe bieşy olmasın pnun korkusu var içimde