Sevdaege09 Merhaba anneler bugün ve dün tere yedim 17 haftalık hamileyim tam da mevsimi severim ama biraz önce araştırdım yemesi sakıncalıymış yiyen var mı başka 🙄
Busoo Sevdaege09 bende 15-17 deyken her akşam yemeklerle yerdim şimdi artık canım çekmiyor zararlı olduğunu düşünmüyorum bana da maydonoz yeme düşük yaşarsın dediler onu yememiştim
karakiz1 Sevdaege09 Tere roka bir zarari yok bende yiyorum yanliz ilk aylarda maydonozun düsüğe sebeb oldugunu biliyorum
mercimegin_annesiii Busoo ya ben arada kahvaltıda maydonoz yiyorum canım çekiyor ama abartmadan acaba bişey olur mu ki 😏
OsmanEge_12 mercimegin_annesiii 35 haftalığız şu zamana kadar sürekli yedim şükür birşey olmadı ama herkeste olmayacak diye bişey de yok
mercimegin_annesiii Sevdaege09 ban bişey demedi kafein vs kola salam gibi şeyler yasak dedi yani 2-3 dal bazen yiyorum limonla dayanamıyorum ki 😔
karakiz1 mercimegin_annesiii Abartiya kacmadigi surece birsey olmaz salatalarin icinde bende tuketiyorum hep
Askmeyvesininannesi Sevdaege09 yaaaaa ne sakıncası varmış. Nerdeyse her sabah kahvaltıda tere roka maydonoz kıvırcık yiyorum. Hemde bayaaa yiyorum. Hemen araştırcam ne sakıncası var acaba