deletedmom501 tabiiki hele bi kıpırtılarını hisset yüzünü gör canını alsalar sesin çıkmıcak hiç bi sorun senn odağında olmayacak inan bana. Zor günler hep var ben üzülme bebek de üzülmesin lafını çok aldırmıyorum tüm duygular gerekli önemli ve yaşanıyor o da üZülecek korkacak mutlu olacak bu insan olmanın bir parçası ve böyle var oluyoruz ... tevekkeltü alallah lafı bana çok iyi geliyor kaygın olunca söyleyebilirsin 👍🏻