13+5 den selamlar bugun doktorum bebeğimin %80-90 erkek olacağını söyledi aynı zaman da bir ay sonra net bi cevap vereblrm dedi bçyle erkek denilip sonrasında kız olan varmı aranızda ? Rabbim hayırlısından sağlıklısından evlatlar nasip etsin hemize 💚