cahidinannesi Kızlar 34cü haftadayım bebeyim baya haraketli. Bazen saatlerce durmuyor. Artık sancı veriyor tekmeleri.son haftalarda yeri daralıyor az haraket ediyor diyorlar ama bende aksine. Sizde de mi böyle?
Durununannesi46 cahidinannesi benimki de hiç durmuyor. Ama bugün çok sancı girdi 10 dk sürdü mahvetti beni 😞😞
Linaya34 cahidinannesi 33 hafta olucaz maşallah size de bize de 🥰 benim oğlanın da kemikleri batıyo karnıma resmen canımı acıtıyo elini kolunu bastıra bastıra gezdiriyo sanki karnıma 😂
gldn065807 cahidinannesi 33+4 deyim kızım yeter artık dur diyorum maşallah çok hareketli karnım bir otarafa bir bu tarafa yamuliyor resmen😅 can yakıcı oluyor cogu kez
Hilalkhrmn417 Durununannesi46 32. Haftadayim sabahları daha çok hareketli canım yaniyo. Gün içinde de hareketli bazen yoruluyor uyuyor o zaman da korkuyorum birşey oldu diye 😅
cahidinannesi Durununannesi46 evet karın ağrısı gibi oluyor bende de geçen oldu uzun sürdü uzanınca geçiyordu ama kalkınca yine başlıyor😬
cahidinannesi Hilalkhrmn417 evet insan alışıyor sanki içinde sürekli haraket eden birinin olmasına olmayınca qarip oluyo bu gün yemek yediyimde bile rahat durmadı🥲🥲🥲
cahidinannesi Linaya34 ay aynen yaa geçen ağlıyordum resmen haraket etməsin artık diye😅 bu arada bende de oğlan🥰 Maşallah