TatlisBirAnne boyuna 3 tur dolanmış kordonlu bebeği bile önce bi normal doğurtmaya çalısan doktorlar var ve hepsi basarılı sonuç vermiş videolarını kendi gözlerimle görmüştüm. Sırf bu yüzden 2 gebeliğimde de özel hastaneye gitmek istemedim, hemen salla bi bahane 5 dk da sezeryanla al bebeği. Bilmiyosun da tabi inanmak istiyosun doktorlarında işine geliyor. Ben olsam kesinlikle bi devlet hastanesinin aciline gider durumu teyit ederdim. Eminim normal doğurabilirsiniz diyeceklerdir..onlarda risk görürse zaten gönül rahatlığıyla sezeryanınızı olursunuz ama bence kananlardan olmayın önce araştırın