Sincapannesii Kızlar şimdi ben tam 13 haftalık hamileyim bi kaç hafta bulantım yoktu ama 12. Haftanın sonralarında yine başladı bulandım böyle midem bi değişik gegirmek istiyorum ama boğazımda acı bi tat oluyor sizdeyse böyle oldu mu midem şişiyor
Bahar1508 Sincapannesii 34 deyim kusmadıgım hafta hatırlamıyorum özellikle ilk 5 ay sabahlı akşamlı şimdi ise sabah biraz gece biraz bulanıyor yemek yiyince geçiyor o an yemezsem hemen kusuyorum
Nil1308 Sincapannesii canım mıde bulantısı zaten belli gegırme de bogaz yanması da genelıkte gorulen refluden oluo ben de refluyu ara ara cekıyorum az da olsa bısı atmak agzına bogaz yanmasına ıyı gelıyor gegirme de kendılıgınden cıkıo zaten onu tutamıosun 😅
Zilananne Sincapannesii Ayy bendede 11.ci haftada başladı halan devam ediyor inşallah geçer kurtuluruz yaa
Nil1308 Sincapannesii canım bende 35 Haftamlığım ara ara zorlandıgım oluyor genelde gebelık bıtınce reflu duzeldı dıolar bebek buyumesıyle organlar yer degıstırıyor buyuyunce de bebek mıdeyı aıkıstırdıgı pozısyonlarda yaşayabılıyorsun eger cok zorluk gecersen dr una solersen gavıscon verır muhtemelen bana da verdı ama ben ıcmeden ıdare etmeye calıstım
Deletedmom2265 Sincapannesii Kişiye göre değişiyor ben 13.haftada canlı cenazeydim şuan 18’im hala ilaç kullanıyorum ama istediğim yiyip içiyorum en azından kontrol edilebiliyor 🤷🏻♀️
Sincapannesii Nil1308 ben mide ilacı olarak gastren duo kullanıyorum canım ama midem çok değişik ya sanki yediklerim bıgazıöda bekliyor gibi
Nil1308 Sincapannesii anlıyorum sizi aynılarını yasadım belkı ılacınız yeterlı gelmıodur ama bazı durumların donem donem gelıp gececegını hafta yerıne yenısı gelecegını kendı gebelıgımı referans alarak söleyebılırımtaby herkes aynı olmuo sağlıklı kolay gebelık yaşamanız duasıyla 🥰
Sincapannesii Nil1308 teşekkür ederim içimi rahatlatınız sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi