Gzmbuga05 evet bende normal süt kullanamadım aşırı derecede gaz yaptı hemde çok ağrılı. Yoğurt sadece meyveli yiyorum diğerini ancak sarımsağı eklediğimde tüketebildim. Her çeşit laktozsuz süt içiyordum, sadece a-101de satılan (birşah sanırım) hiç beğenmedim aşırı tatlı geldi.