Ya maşallah sizlere ne güzel geçmiş zamanlariniz ben annemde kalıyorum eşimle mahallemizde doğalgaz yok diye ama insan kendi evini özlüyor bide fıtık ameliyatı oldu annem ilgilenmek kimse yok benden başka biyandanda evimi özledim diyince kendi kendime bencillik ediomusum gibi geliyor