Selam kızçeler burda birsuru hikaye okudum olumlu olumsuz ve bugün sıra bana geldi.39 haftamda kontrolüm vardı gittim hastaneye nstye bağlandım düzensiz sancılarım varmış doktorum gel seni bı muayene edeyim dedi ve 2 cm açilma olduğunu söyledi yatış verdi.Tabi ben daha hazır değilim korkuyordum daha 1 haftam var diye düşünüyordum ama değilmiş .doktoruma eve gidip eşimle gelsem olurmu dedim hayır sen yat eşin işten gelince gelir dedi ama benim gözüm evde valizime falan bakmam lazım.Herneyse kaçtım gittim 1 saatliğine eve pek uzak değildi zaten hastane.Hemen ortalığı biraz topladım valize baktim eksik varmi yokmi diye 1 saat geçmeden aradılar geri gittim yatisimi yaptım.Herneyse yattım nstye bağlandım gece 4 kez sancı var ama ben hiç hissetmiyorum 3 kez alttan baktılar ama nasıl canım yandı neyse sabaha kadar bekledim ilerleme yok sadece 2 cm .Sabah 9 gibi doktorum geldi beni sezeryana alın hocam dedim canım yanıyo muayenede .dedi hayır birde suni sancı verelim çatın müsait dedi.bende kabul ettim.Saat 10 gibi son kez kontrol edelim açıklığı dedi 5 cm olmuş.Damar yolu açıldı doktorum rahmin biraz daha açılsın diye ilaç uyguladı.birde sıcak duşa gir 10 :45 ye yanıma gel dedi.hemen bı duş aldım sadece göbek kısmından aşağı tuttum suyu gittim hemen .suyunu patlatıp nstye aldı sancılarım geldi yavaş yavaş suyum patladığı için beni en çok zorlayan nstde sancı çekmek ama çok dayanılmiycak bir ağrı değildi.sonra biraz daha arttı ben hemen beni ayağa kaldırın dedim sancılar geldikçe hareket yaptım.ve Rabbime yalvardım ya fettah çektim.bi 45 dakika sancı çektim sadece.Daha sonra ıkınma hissi geldi beni hemen çatala aldılar ama benim canım kalmadı .9 cm açıklığım olmuş 45 dakikada .ben diyorum beni sezeryana alın istemiyorum hemşireler hayır sen yapicaksin bu yoldan donemeyiz birdaha dedi . öyle bir ıkınma hissi ve ağrı girdiki bağırıyorum rabbim yardım et ölüyorum diye sancı geldikçe ikindim 5 kez kuvvetli bir şekilde ikindim ve meleğim çıktı.Sonrasi zaten onu gördükten sonra bitiyo acılar herşey.Biraz dikişim oldu sadece onun sızılari var diğer yönden rahatım.Catala çıktığımda 20 dakikada doğurdum toplam 1buvuk saatte oldu bitti herşey.🥰♥️❤️