Hande_G Kızlar kaç kiloydu kilo alamadığı için doğum yapacağım ciğer iğnesi vurulmuştuk baya oldu,kuvezde ne kadar kaldı böyle bir şey yaşayan var mı ?
Citlenbikveannesi Hande_G bende de aynı durum var göbek çevresi haftaya göre geride baya erken doğum yapabilirim yaşayan varmı bu durumu
Durununannesi46 Asil_ve_annesi neden erken doğum yaptınız? Ben de 34 haftalığım akşam 10 dk süren bi sancı girdi kasıklarıma ve belime 😞
Hande_G Citlenbikveannesi Tansiyon var bende protein yükselmesi bir de o yüzden erken doğum yapiyorum
Asil_ve_annesi Durununannesi46 Nedeni yok sabredemedi galiba 😊 bende hiç şancı olmadı direk lekem geldi
Asil_ve_annesi Hande_G BI problem yoktu sadece zayıf olduğu ve emme refleksi gelişmesi için kuvozde kaldı iğne vurulmadi diye hatırlıyorum