Kızlar adetimden 25 gün geçti normalde en fazla bi kac gün geçerdi iki hafta önce test yaptım fakat negatif çıktı karın agrilarim çoğalınca hastaneye gittim kaç testi verdim aynı gün negatif çıktı olmamamla ilgili hiç bir sebeb veya rahatsızlığım yokmus verdiği ilaçları bitirdim ama hala olmadim uzerinden gectide biraz kanda yanılma olmusmudur yaşan oldu mu acaba ve bir haftadır sırt ağrılarımda var insaAllah yakın zamanda hayırli haberler alirim rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın insaAllah