Aynur47 Kızlar 34 haftalik olup göğsünden sarı sıvı.gelen varmı baktim atletim ıslanmış böyle sanki yarim caybardagi su dökülmüş gibi baktim göğsümden gelmiş endişelendim ilk gebeliğim bide normalmi
elisamelisa101 Aynur47 bana da oluyor canim geceleri sabah atletim sertleşmiş oluyor hatta ıslanan yer normalmiş vucud kendini hazırlıyor ama sakın göğüslerini sıkma erken doğumu tetikliyro
Durununannesi46 Aynur47 ben de hiç olmadı bugüne kadar 34+3. Farklı bir şey sorayım sancınız oluyor mu sizin de belinizde kasıklarınızda? Akşam bi sancı girdi 10 dk sürdü mahvetti beni 😢
Aynur47 elisamelisa101 yok sıkmam asla sadece sol.göğsümde oldu sağ gogsumde bise yol baya korktum canım
Busra2013 Aynur47 bende geldı ben uyuyodum gece uyandım elım ıslandı yapıs yapıs meme tarafı ıslak anneme sordum normsl dedı dogum yakın dedı 37+2 haftadayım normalmıs yanu
Aynur47 Durununannesi46 benim.mideme sabahlari ağrı çok giriyor bride gogusum sizliyor acıyor bazende kasiklarim ağrıyor oyle karnima uzun bir sanci girmedi daha
Durununannesi46 Aynur47 bende de onlar yok ama çok fena sancı çektim 10 dk sürdü toplamda. Uzandım devam etti sonradan geçti 😞