Kızlar bat 14 gün var, yumurtlama üzerinden zaman geçti. Bugün pembe lekelenme gördüm kasıklarımda inanılmaz bir ağrı var. Daha önce kum döktüğüm için kanama ve ağrı görmüştüm ama adetime 3 gün varken olmuştu. Şimdi yumurtlama yeni bitti ve lekelenme gördüm gebelik olabilir mi yaşayan var mı?