Yuksek ihrimal ben de korona atlatiyorum. Cuma gecesi ateslendim 2 gece simdi atesim halsizligim yok ama aşiri geniz akintim ve oksurugum var. 36 haftaligimutfen tedirgin olmayin bu da bormal grip gibi oldu artik ben teste bile gitme geregi duymadim. Evde ihlamur limon bal iciyorum, sicak su iciyorum. Koronanin adi var sadece gerisi gribin aynisi.