Arkadaşlar hani bir ara bi haber çıktı,bebeklere sağlık ocagında corona aşısı yapmışlar, bir doktor itiraf etmişti bunu. Ya ben devlet hastahanesine gidiyorum takip için doğumu da devlette düşünüyorum da, bebek doğunca alıp gidiyorlar ne yaptıklarını göremiyorsun şüpheye düşüyorum, ilk doğumumu da devlette yaptım o zaman pandemi yoktu, böyle korkularım yoktu, şimdi uzun zamandır bunu düşünüyorum, haberimiz olmadan bebeğe corona aşısı yaparlar mı ya