Seyhann Yeni açılan tuzla devlet hastanesini çok fazla övüyorlar özel hastaneye bin takar falan merak ettim orada doğum yapan arkadaşlar sizde memnun kaldınız mı ?
silacetin88 Seyhann ben de tuzla da oturuyorum ama hiç duymadım iyi olduğunu 😌okana gidiyorum ben şuan
Seyhann silacetin88 bende yüzyıl Hastanesi'ne gidiyorum da etrafimdakiler orda doğum yap çok güzel diyolar devlet hastanesi kesinlikle dusunmuyodum
silacetin88 Seyhann tuzla hastanesinin kadın doğum doktorları pendikten geldi diye biliyorum araştırmak lazım tabi iyiyse düşünülebilir
Seyhann silacetin88 çok zor bı durum ya ilk doğum ve tedirgin oluyo insan hangi hastane hangi doktor akli karisiyo insanın