Feyza1908- Hanımlar merhaba. Ecrin ismini koymakta herhangi bi sakınca var mı😕 Böyle bir bilginiz duyumunuz falan oldu mu.
edatopcu27 Feyza1908- Sakıncalı değil de her yer Ecrin oldu ya çok alışılmış bı isim yine de sizin kararınız tabi
Sinemmmmm58 Feyza1908- yigenimin adi ecrin anlamini falan bilmiyorum ama cok huysuz gecimsiz kiskanc bi cocuk ve cok aglak
Minigin_annesi0 Eltimin kızının adı Ecrin. Kendisi sürekli anlatır, Nihat Hatipoğlu Ecrin ismini koyun kızlarınıza diye ısrarla tekrarlamış. Anlamını unuttum ama kötü bi anlamı yoksa koyabilirsiniz bence
Tuliy5 Minigin_annesi0 Eltiniz bence duymak istediği gibi duymuş 🤭 Nihat Hatipoğlu Ecrin ismini pek tavsiye etmese de, koymasının yasak olmadığını söylüyor. Ecrin ücret/karşılık demek. Internette yazdığı gibi Allah’ın hediyesi değil.
Minigin_annesi0 Tuliy5 doğrudur valla bilemiyorum her seferinde anlatır birisi aramış Ecrin ismini koyayımmı kızıma demiş Nihat hoca da Ecrin ismini koyun demiş defalarca ben duymadım ama kendisi öyle anlattı 😂
Feyza1908- Tuliy5 neden internette ki anlamı değil acaba ki. Yani ücret anlamına geldiği nerde yazıyor 😌😌
Deletedmom727271 Feyza1908- Kuran’ı Kerim de geçiyor canım. Yasin ve Fetih surelerinde. Kuran da da geçen her ismin anlamı malesef iyi geliyor insanlara amaa değil yine de konulmaz değil size kalmış bir durum 😊
Kubrak1993 Ecrin iski çok güzel benim kızım olsaydı onu istiyorum ama Allah’tan gelen hediye diye yazsada bazı yerde bazı sayfalarda ücret karşılığı demek yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam