Seher-Aliihsann Sabahtan akşama kadar adet agrısı gibi agrı çektim akşam oldugun da belimde agrı başladı bu durumu yaşayan varmı lütfen cvp verin??
Dolunaybelinay Seher-Aliihsann bende cok yaşadım hem karın hem sırt ağrısı. Her hangi bir sorun olmadı o haftalar da normal.
Dolunaybelinay Seher-Aliihsann ben suan 10+5 im hala da karın ağrım oluyor arada bel ağrısı d a oluyor kanama falan olmadığı için cok sukur korkmuyorum
Seher-Aliihsann Dolunaybelinay çok teşekkür ederim inşallah öyledir ilk bebegim de hiç böyle bi sıkıntı yaşamadım o yüzden korktum
irem88 Hamileliğin ilk zamanlarında bu durum oluyor kendini yorma bol bol dinlen kanama olmadığı sürece korkulacak bişey yok canım Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah
Seher-Aliihsann irem88 şükür kanama yok ama agrı var sadece hiç geçmiyor ama sürek li iliz iliz agrıyo ilk bebegim de olmadı böyle bi sıkıntı o yüzden korktum
Elilar2225 Seher-Aliihsann sürekli agriyorsa doktorunuza danisin bence bende de oluyodu ama bir iki saniye felan