Ms_dlbdk Merhaba kızlar. 38+4 olduk ama bebek hala dönmedi. Bu durumu daha önce yaşayıp 38.haftadan sonra bebek dönen var mı? ilk gebeliğim artık dönmez mi acaba
Nurselin_12 Ms_dlbdk merhaba ilk gebeliğim de makat geliş duruyordu son ana kadar dönmedi ve zorunlu sezeryann oldum tabi sizin dönmeyecek diye Bi şey yok doğum anı dönen Bi arkadaşım vardı mesela
Zeyyyn Ms_dlbdk bebeğin keyfine bağlı canm son anda dönedebilir hangisi onun için daha iyiyse o şekilde gelsin normal sezeryan artık hayırlısı
Uygar_kubra Ms_dlbdk benim bebegim 32haftadan beri doğum pozisyonunda ama kanala girmemis yarın 39+2yim kontrolüm var bende onu merak ediyorum insallah girmistir benim doktorumda olumsuz konustu biraz
Handan_65 Makat gelişi olan bebek dönemez demıstı benım doktor kı dönmedi pozisyonunda kordon varsa dönemez