ksuna33 Yaz önemli değilde kışın kullandığım 10 yıllık makina iki haftadır bzouk ve tamirci masrafı 1500 geçer dedi ısıtmıyormus.Sizce ben ne yapayım il merkezine gidip araba bulup ikinci el mi alayım sıfır mı
Armess_loya İkinci el alsanıza yine sorun verir, tamir ettirseniz 1500 TL peşin fiyat onunda garantisi yok, valla imkanınız varsa yeni alın 🌸
ksuna33 Meryjane en bilinmedik en dandik markalar 3 bin üstü ama özellikle marka marka aramadım cimride bakıyorum
Meryjane ksuna33 eskiyi alınca indirim yaptılar bide krediniliteniz varsa fiba bankadan 8 e bölüyolar hemen orda siz bayiye gidip ödüyosunuz peşin fiyatına taksit yapıo