Melekprenses Nrglesim2 bizim de bir kız bir erkek ama net bişey yok çarşamba kontrol var bakalım ne olacak. Bebeğim çok hareketli ama eşi ve benim rahimim sıkıştırmış alanı dar dönemediği için de göremiyor doktor.
Ffatma findiklibadem Allah korusun inşallah bir şeyin yoktur senin ve bebişin. Cinsiyet için erken zaten ben de daha gitmedim 13 haftalık olunca belki giderim bayramdan önce
findiklibadem Ffatma 15 haftadan önce söyleyemem dedi , artık böyle 15.haftalara az kaldı ya insan sabırsızlanıyor 😍 Belki şimdi sizin doktor 13. Haftada bi tahmin yapar çünkü çoğu kişi öğrenmiş oluyor o haftalarda, sonra 15-16 gibi netleşiyor 🌸🌸
Ffatma findiklibadem sizin ilk gebelik mi. Benim bir kızım var bir de hayırlısıyla oğlan olsa tamamdır yeter bana 😄 covid testin sonuçlandı mı negatiftir inşallah
Yildizparlak findiklibadem canım bende 15 haftalık hamileyim.ikili testdr doktorum kız dedi ama dün kontrolüm vardı gittim.kesin bir sekilde erkek dedi.net gösterdi kendini.
findiklibadem Ffatma evet ilk gebelik benim. Ay ne güzel Allah bağışlasın valla insan iki meyveninde tadına bakmak istiyo çok haklısınız 😍😍 Ama tabiki tek isteğimiz sağlıklı olsunlar. Çok şükür negatif geldi artık yeniden cinsiyet telaşına girebilirim😂❤️❤️
sherwoodTR Benim de 15+6 doğum 9 Ekim görünüyor ama sezeryan istediğim için erken olur gibi. Cinsiyeti 2 gün önce kesinleşti. Kız 🌸❤
Muhendis01 Nur_1 ya benim de salı günü kontrolüm var 14+5 oluyorum salı günü inslaalh bizim cinsiyet de belli olur
Nur_1 Muhendis01 sanırım erkekse kendini bu haftalarda kesin belli ediyor ama değilse netlik için belki 1-2 haftaya daha ihtiyaç.duyabilir🌹Her ne olursa olsun Allah size bağışlasın 🥰