Cennetkusummm Kızlar bugün regl günüm olmadım test yaptım böyle çıktı hemen çıktı yapar yapmaz 
Afro-dit Cennetkusummm gözün aydın olsun canım pozitif çıkmis ama kan tahlili ver daha kesin olur ❤️❤️❤️❤️
mercimegin_annesiii Cennetkusummm ilk 5 dk da çıktıysa evet var kuzum hayırlısıyla bebeğini seninle silik ama gördüm ☺️
Birgul Cennetkusummm hayırlı olsun pozitif görünüyor, kan testi verin bence daha net sonuç alırsınız☺️
Cennetkusummm Sumeyyeaksoylu1 çok sağol 🌸 kan verdim yarın sonuç çıkacak bugün yine test yaptım pozitif
hanimaliyeva28 Merhaba kızlar.Ben yeni doğum yaptım.Bebeğim daha 3 aylık.Reglim gecikti 3 gün test yaptım anında çıkmadı tek çizgi oldu ama sonradan baktığımda 2 çizgi gözüktü.Tekrar başka bir test yaptım.O da aynı bir daha önceki gibi oldu.Sizce hamilemiyim? https://imgyukle.com/i/EnN4jb
Cerencemal Benim de adetim 2 gün geçti dün test yapmıştım tek çizgi çıktı kasıklarımda aralıklı ağrılar oluyor bel ağrım var ve halsizlik var acaba idrar testinde ne zaman belli olur
Moonlighttt Cennetkusummm öncelikle hayırlısı olsun inşallah RABBİM sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin 💃🏽🌸 sormak istediğim adet gününden 10 gün öncesi hiç belirti yaşadınız mı döllenme zamanında özellikle?
Cerencemal Cennetkusummm uygulama takip ediyor düzenli 29 günde bir oluyordu ama hâlâ adetim başlamadı