Demet2021 Epidural mi tam bayılmamı sezeryan doğumda yarım uyuşmada bel ve baş ağrısı kalıyor diyorlar birde hissediyorsun kesikleri diyorlar ne diyorsunuz
Melekkaplan19 Belden uyuşturmalı oldum ağım şahım bi ağrı olmuyo abarttılar ı kadar kestiğini hissediyorsun ama acı hiç bişey olmuyor aynı normal doğum gibi bebeğini görüyorsun