Portakalkokulum Anneoluyorummmm Erken olabilir canım bende qidicem yarın 36+4 henüz bişey söylemedi bakalım artık yarın belli olur die düşünüyorum 🥰
Sedadgr Anneoluyorummmm bende yarın kontrole gidiyorum 37 haftalık olacam yarın çatı muayenesi var normal mi sezeryan mi meraktan çatlıcam normal olmasını çok istiyorum ama çokta korkuyorum
Nazlimom Anneoluyorummmm bende cuma gidecegim 34. Haftada nst alcakmıs 37 çatı muanesi dedi normal doğumsa çatı bakcak sezeryanda bakmıormus
Portakalkokulum Anneoluyorummmm Rabbim hepimize kolay ve saqlıklı doqumlar nasip etsin ins canim dualarimizda birbirimize yer verelim💜🤲
Nurdan123 Sedadgr ben 38+3 üm çatı muayenesi yapılmadı daha bana yaptırmak da istemiyorum aslında ama 🙈😊
Nazlimom Sedadgr Normal olunca bakıor ben sezeryan olcağımı söyledim çatı muanesi yapmıorum sezeryanda demişti
Sedadgr Nazlimom Ben sezeryan istemedim kuzum olursa zorunlu sezeryan olur çatır çatır dogurcam olursa ama korkuyorum da
Sibel_3455 @Anneoluyorummmm sezeryan mı olacaksınız erken değil bende isteğe bağlı sezeryan olacağım 33.haftamda söyledim daha sonra fiyat için anlaşma yaptım 38.haftada da olurum büyük ihtimal şuan 34.haftadayız🙂
Sinem_20 Anneoluyorummmm Bende cuma günü gidicem tam 35+0 oluyoruz tahmini 15 mart demişti ama inşallah bu defa kesin bir gün verir😊