Wonderful_mom bebek en çok ateşten etkilenir zaten, bi doktora görünmeni tavsiye ederim en azından koronamısın değil misin emin olursun, ben gebelil başında geçirdim koronayı o zaman bile parolu çok kötü olmadıkça kullanmadım zararı olmamasına rağmen sen bi doktora görün bence için rahat etsin