Syh__ Kızlar 30+2 olduk doktor kontrolünde bebek baş aşağı doğum pozisyonundaydı bunun için erken mi daha döner mi risk varmıdır doktora o an sormak aklıma gelmedi ?
gamzosgamzos Syh__ 30+0 da bas asagı gelisliydi 30+2 de makat gelişe döndü 31+0 bugun gittigimde yine baş aşağı dönmüş yani daha doner 😊
Damladzdslk Syh__ benimde 30. Haftada doğum pozisyonunu aldı şuan 33+5 hala doğum pozisyonunda genelde bebekler 30 da alır o pozisyonu
Mrv1007 Syh__ benim 24’ten beri başgeliş 35 olduk bile. Normal doğum düşünüyorsan başgeliş olması avantaj senin için zaten💕 cocugun basgeliş olmasıyla dogum kanalına girmesi farklı şeylermiş o yüzden başgeliş olmasında hiçbir sakınca yok 💕
SerraveAnnesii 33.haftada doğum pozisyonundaydı 35+5 de gittim yine doğum pozisyonundaydı 😀 doğuma az kaldı dönmez herhalde artık