40+4 haftalık hamileyim günüm geçti gelmeyen bebeğim sonunda gelmeye karar verdi sanırsam bugün üstümde bi halsizlik sürekli bi yatmak isteme vardı sabah 7 de uyandım eşimle birlikte kahvaltı yaptık onı işe gönderdim evimi topladım temizledim 10 gibi geri yattım saat 1 de uyandım ama hiç yataktan kalkasım yok tabi 3 e kadar oyalandım öyle sonra kalktım saat 4.45 gibi 15 dk bi egzersiz yaptım tuvalete oturur gibi egildim kalktım yere oturdum bacaklarımı açtım bi sağa bi sola egildim sonra bişey geldi gibi hissettim lavaboya gittim peçeteyle temizlendim baktım pembesi bişey geldi nişanım olup olmadıgından emin olamadım ama yinede bi duş aldım duş aldıktan sonra kanamam başladı eşimi aradım geldi hastaneye gittik alttan muayne oldum 1 cm açıklık var dediler ultrasonla kontrol edildim nst ye bağladılar sancım vardı zaten nst de de çıktı ama düzensiz eve geri gönderdiler beni sıcak duş yürüyüş ve bol su içmemi söylediler şuan evdeyim belimde ve kasıklarımda sancı var ama düzensiz hala sizce ne zaman dogar bebegim