Arkadaşlar son zamanlarda yürürken karnımda sanki popodunu ittirir gibi bi noktada sertleşme oluyor ve acısı yürütmüyor sonra devam edince yürümeye geçiyor sizdede oluyormu birde fark ettimde yokuş çıkarken değil yokuş inerken oluyor çok garip başına gelen varmı 🙃🙃
27 haftalık olduk bu arada yorumlarınızı bekliyorum