kızlarrr merhaba ben bişeyi merak ediyorum 15+4 deyim şuan bebegimi tabikide böyle tekme olarak hissetmıyorum ama şöle bişe oluyor böle bişey bazen pıt edıyo ama çogu zaman ise karınca gezıyo gbi içimde bu benegın hareketını hissettigimi gösterirmi acaba 😘😘