donmezzderya Ya bir türlü oturamıyorum sırt ağrısından dayanamıyorum bazen yatarken öyle ağrıyor ay hep masaj yapılsa hayır demem
Yrnnry donmezzderya sıcak havlu koy canım esıme masaj yaptırıyorum ama gecmıyor en ıyısı sıcak dus ve sıcak havlu yada petege yaslnın ıyı geliyor
Blge1 donmezzderya benimde aynı şekilde sırtım kopuyor bu akşam 36.haftamıza girdik az kaldı allahın izniyle sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah😇
Cansel60 donmezzderya bende 36+2 acaba doktor gun fln verdımi size bana 2 hfta sonra kontrole gel dedı tekrar
donmezzderya Yrnnry yaptırdım bende eşime iyi geldi ya ölcektim yatsamda ağrıyor kalkmamda heralde bebek kemiklere baskı yapıyor
donmezzderya Blge1 ay evet ama resmen uyuyamıyorum su şarkı aklıma geliyor Zehir oluyor geceler inan uyuyamıyorum şarkısı 😅😅😅
donmezzderya Cansel60 1 haftada 1 e düşürdü doktor kontrolleri nst ye giriyorum her hafta salı günü girmiştim nst çekildi 22 sinde çatı muayenesi var bakalım nasıl olcak
ozgeakkaya donmezzderya Aynı durumdayım belim ,baldırlarım ayağa kalkınca yürüyemiyorum bazen o derece aşağı baskı yapıyor, bele baskı yapıyor normal diyor doktorlar birazda magnezyum takviyesi gerekli sanırsam 🤷♀️
donmezzderya ozgeakkaya evet ama bu kadar olurmu ya geceleri rahat pozisyonu bulamıyorum ya uyuyamıyorum heryerim ağrıyor
Cansel60 donmezzderya 37 oluyosun dımı benım doktor bişey demedı catı muanesi fln 38 haftada gıdıcez bakalım
donmezzderya Cansel60 ever 36+3 37 doluyor Doktordan doktora fark var ya bazı doktorlarda 32 haftadan itibaren nst cekiyormuş benimde 35 haftada başladı