Kızlarr bu zamana kadar burda hep paylaşılan doğum hikayelerini okurdum şu an doğum hikayesi yazmayacağım ama bugün 36+2 deyiz doktora kontrole gittim ve bugün bebeğimin aşağıya döndüğünü aşırı bir baskı halinde olduğunu söyledi doktorumuz ve korktuğun çatı muayenesi oldu ağrısı da tabi ki oldu çünkü çatımın biraz dar olduğunu öğrendim bebek için çok uygun olmaz seni zorlar ama 38+5 e kadar bekleyelim o zamana kadar bebeğimiz gelirse normal doğum deneriz ama olmazsa diye gün verdi ve günümüz 4 Mart çok az kaldı oğluşuma kavuşmaya o gün geldiğinde inşallah bende burda paylaşacağım doğum hikayemi🙏🏻🥰🥰 sizlerle de paylaşmak istedim 🥰