Kubra6100 Havalarda etkiliyor bence. Bende güne aşırı sinirli ve umutsuz uyanıyorum. Gün içinde yatıyorsam bir şeyle meşgul olmuyorsam daha beter oluyorum. Kendimi zorluyorum biraz temizlik, yemek, bebek eşyaları vs oyalanacak bir şeyler buluyorum. Yoksa beynim sürekli kötü şeyler çağrıştırıyor.