Cansuada24 MelikeBulut 🤦♀️🤦♀️ Ne cektim o kabızlıgı ben hic bir cözümde bulamadım 24 haftama kadar kabızdım yag ictim su içtim yogurt süt yok hic fayda etmedi
Hilalkhrmn417 MelikeBulut lifli şeyler tüketin derim kayısı incir gibi.. baktınız olmuyor doktorunuza soyleyin ilaç versin size kabizlikla ilgili
nurkubra- MelikeBulut ben sabah aç karnına kayısı peşine bir bardak su akşam kefir içiyorum,activya gün içinde 1 tane yiyorum işe yarıyor
Cansuada24 MelikeBulut öyle cok iyi anlarım seni tuvalette yarım saat geciriyodum eger rahatlayıp cıkarsam ohhh o gün cok mutlu oluyodum ama birde çıkamıyordum berbat bagırsaklarım patlıcak gibi oluyodu tek diyicegim katı yemeklerden uzak dur sıvı bagırsagı rahatlatan zeytinyaglı yemekler tercih et bide su iç elinden geldikce canım
Hilalkhrmn417 MelikeBulut bol su tüketin onun üstüne aslında hamileliğinizin kaçıncı haftası bilmiyorum ama demir ilacı falan veriyorlar onlar da kabızlık sorununa birebir..
MelikeBulut Cansuada24 sürekli su içiyorum ve çorbayla besleniyorum teşekkür ederim önerilerin için 🙏❤️
H-s073 Bende de vardı aşırı annem kayısıdan hoşaf yaptı 3 ay boşa çekmişim hemen isal yaptı dene derim
Hilalkhrmn417 MelikeBulut anladım canım. Ama geçiyor daha çok yeni hamileliğiniz.. o haftalarda çok normal şeyler.. doktorunuza danışmadan baska birşey kullanmayın.
Anne4142 MelikeBulut ben de 10 haftalık oldum. Düzenli pilates yapıyorum. Neler yemedim lifli besleniyorum. Enterogermina başladı doktorum yok tık yok. Son çare duphalac şurup içmekte oldu. Günde 2 kez sabah be akşam üstü içtim. Boşuna çekmişim bunca zaman
Peperonni Anne4142 Bana doktorum onu içme demişti ilk haftalarımda çok küçük henüz demişti 6 haftalıktım. Gün kurusu kayısı denemişmiydiniz o gerçekten etkili oluyor
sedefyrs1101 Ne çektim Bi ben Bi Allah bilir 🙊 Kazık gibi oluyordu içimde ağlaya ağlaya zeytinyagi yumusatiyordu anca 🤷 Sabah aç karna 2 tatlı kaşığı zeytinyağı içip üstüne de bir bardak ılık su içiyordum fayda ediyordu
MelikeBulut sedefyrs1101 bende sürekli ağlıyorum zeytinyağı akşam içtim bir kaşık ama bi fayda olmadı sabah aç karna denerim bide