Eslem_1 Canim henüz 11 haftaligim 1 kere kontrole gittim haftaya tekrar kontrolüm var ozaman söyleyeceğim. Şükür maddi durumumuz iyi fakat ev ve araba kredimiz var üstüne birde ortalik bu kadar pahalaninca anca yetiyor. Hacettepe de hoca bulmaya çalışıyorum şuan sezeryan bin TL imis sanırım ama şuan hasta kabul etmiyorlar, birde şehir hastanesine gideceğim, gidinxede doktora bilgi vericem ne der bilmiyorum. Tek bildiğim normal doğurmak istemediğim 🤦🏻♀️