Annesininkurabiyesi ağrın baslayanca yürümeyi de bırak ev işinde bırak biraz dinlenip devam et.hamilelikte ağrı ilk haftalardan doğuma kadar hep oluyor.cünkü zaten vücut hep bir gerilme esneme halinde bebek desen sürekli büyümeye kendine yer açmaya çalışıyor .Allah’a şükür kötü birşey olmadı ama dikkatli olmakta çok yorulmamakta fayda var.bu gün hava güzeldi çikip gezmeyi çok istedim ama halim yoktu kendimi zorlamadim balkonda oturdum.kendini zorlamak iyi deil